Uncategorized

Jak ćwiczyć w domu

Nie chcesz chodzić na siłownię albo po prostu nie masz czasu na to? Nie musisz, możesz ćwiczyć w domu. Zapewne wiele razy każdemu z nas zdarzyło się, że wykupił miesięczny karnet na siłownię, a potem skorzystał z niego tylko 3-4 razy. Dużo osób po prostu nie ma czasu chodzić na siłownię albo po pracy czują się tak zmęczeni, że nie mają ochoty jechać gdzieś i ćwiczyć. Są wśród nas też tacy, który nie czują się pewnie, ćwicząc z dużą ilością ludzi w tym samym pomieszczeniu. Wcale nie musisz wychodzić z domu, aby uzyskać wymarzone rezultaty.

Odrzućmy od siebie myśl, że prawdziwe ćwiczenia, to tylko te na siłowni pod okiem profesjonalnego trenera. Wtedy do godziny treningu musisz jeszcze doliczyć około dwie godziny na dojazd i prysznic na miejscu. Nie wszyscy mamy na to czas, bo mamy inne obowiązki i życie poza siłownią. Dlatego warto jest spróbować ćwiczyć w domu z trenerami na YouTube albo na innym blogu czy fanpage’u na Facebooku. Aby zacząć ćwiczyć w domu wystarczy tylko odpowiednie obuwie do ćwiczeń oraz strój sportowy. Nie musisz tracić czasu na dojazd i możesz ćwiczyć w każdej wolnej chwili.

dziewczyna na skale

Ćwiczenia online z trenerami zostały stworzone specjalnie dla osób zabieganych, wstydliwych i dla matek z dziećmi, które chcą ćwiczyć, ale nie mogą zostawić dziecko same w domu. Do ćwiczeń nie potrzebujesz specjalnego sprzętu. Wystarczy trochę miejsca na podłodze i możesz zacząć. „Urządzeniem” do treningu jest twoje ciało, musisz tylko wiedzieć, jak je prawidłowo wykorzystać, aby trening był owocny i przynosił rezultaty.

Najlepsze ćwiczenia odchudzające

Jeżeli postanowiłeś zrzucić na wadze, ale nie chcesz, aby obserwowali cię ludzie na siłowni, bo czujesz się niekomfortowo z tym, zacznij ćwiczyć w domu. W sieci możesz znaleźć ćwiczenia odchudzające dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z treningami. Nawet w domu można wykonać każdy trening, wystarczy trochę pomyśleć, a efekty będą widoczne już po kilku sesjach. Najważniejsze to motywacja i chęć zmiany swojego życia. Zacznij od ćwiczeń mniej wymagających, gdzie tempo ich wykonywania jest umiarkowane. Zaangażuj do pracy wszystkie partie mięśniowe, jednocześnie paląc tłuszcz i redukując kalorie.

kobieta robi rozgrzewkę

Dość marudzenia o niedostatkach swojej figury, pora wziąć się do dzieła. Na piękną figurę trzeba zapracować, a trening to część pracy, którą musisz wykonać. Nie musisz tego robić na siłowni, wystarczy trochę chęci i wolnego miejsca w domu. Ważne jest, aby odpowiednio dobrać program ćwiczeniowy do twoich potrzeb. Zastanów się jakie części ciała chciałabyś ćwiczyć.

Wszystko zależy od tego, co chcesz osiągnąć. Jeśli jesteś nastawiona na schudnięcie, wybierz odpowiednie Ćwiczenia odchudzające. Zacznij od cardio i ćwiczeń interwałowych. Na początek wykorzystuj masę swojego ciała, później możesz dołożyć skakankę, butelki z wodą. Zacznij powoli, nie przemęczaj organizmu. Jeśli jesteś początkującą osobą, to trening trzy razy w tygodniu absolutnie wystarczy. Rób przerwy między treningami, ale nie więcej niż dwa dni. Plan treningowy to podstawa. Musisz dokładnie wiedzieć, co chcesz robić i w które dni – to zmotywuje Cię do nieprzerwanej pracy. Możesz korzystać z ćwiczeń wideo dostępnych w internecie. Przestań więc szukać wymówek, bo wcale nie trzeba mieć karnetu na siłownię, aby ćwiczyć, wystarczy tylko chęć.